Nov 27, 2008

Ketidakpuashatian

Malam tadi aku berasakan tertipu...bayangkan(bukan bangangkan ok mr.eiman) MAMEE 40sen tapi isi dalam kemetot je.



Dan yang paling membuatkan aku tak puas hati,mana pelekat gamba monster kat dalam plastik ni??selalu mesti ada pelekat atau mainan..


Sekian,terima kasih.

2 comments:

eiman@nurizan said...

beli satu plastik je mana nak dapat hadiah, kena beli paling kurang 20 plastik baru bleh dapat mainan, tu pun kena riki2 ngan tokei kedai plak

luluchen said...

beli satu je la,tu pun dh 40sen...20 = rm8..isk terasa rugi.baik beli mcd..leh movin2