Nov 28, 2008

Laporan dari hati

Pernahkah kamu merasa kabur
Kamu tahu jalan yang mana dan kamu tetap kabur
Seharian menunggu seseorang datang untuk membawa kamu pulang
Pernahkah kamu merasa kabur?

Bagaimana nak dekati kamu
Bila kamu mendiamkan saja
Terasa macam nak pukul kamu
Saja nak tengok kamu menangis
Berharap ada sesuatu didalam kamu

Aku harap aku dapat hidupkan kamu
Tapi ada bateri didalam membuatkan aku berkata kata
Malah menarik keluar tali itu untuk kamu
Supaya kamu bercakap apa saja

Tapi dengan kamu
Tiada cagaran
Hanya jaminan tarikh luput
Satu longgok barang yang rosak
Tapi aku tetap tak jumpa hati kamu

Aku sangat susah
Aku sangat resah
Aku sudah gelisah
Aku tidak boleh pasang kamu semula
Aku harap kamu boleh rasa

Tapi kamu hanya permainan
Bolehkah kamu bertukar menjadi lelaki?
Lelaki yang sebenar bukan permainan kanak-kanak
Dan aku faham kamu bukan lelaki
Kamu hanya permainan kanak - kanak

No comments: