Nov 7, 2008

Tribute : To Mr. Waldo Ramones


Maaf mata terpaksa digelapkan,bukan sebab dia seorang penjenayah,tetapi aku tidak mendapatkan keizinan dari Mr. Waldo Ramones utk meletak gamba dia,so mata suda kasi gelap la..tambahan lagi ada sesuatu yang aku nak dari dia...hehehe
memandangkan Mr. Waldo ramones telah banyak berjasa kepada aku dan blogku ini..maka kata2 dan ucapan berbanyak2 terima kasih kerana mengajar saya secara 'percuma' (percuma kan?kan?percuma la...ala,kawan2 je)
dan selepas ini saya akan melantik Mr. Waldo Ramones sebagai guru saya..(nak kan?nak tau!!kena nak jgk..xkira)ok,mulai hari ini Mr. Waldo akan mengajar saya cara2 nak cantikkan blog..kira mcm kelas grooming la kan,cuma yg cantik tu nanti blog ni..
dengan ini,saya sebagai murid Mr. Waldo Ramones berjanji utk rajin2 belajar dan belajar dengan tekun (dua perkara berbeza ok)dan saya juga bakal mempraktiskan segala kemahiran(copy paste) didalam blog ini..
semoga berjaya kepada Mr. Waldo Ramones dan diri saya sendiri...sekian,terima kaseh
(saya mempunyai masalah iaitu apabila saya sertakan gamba,maka baris2 ayat diatas tidak mahu diparagraphkan,diharap Mr.Waldo Ramones bantu saya yang tidak berapa celik berblog ini,tq!)

No comments: