Dec 1, 2008

Apa terjadi?

SMS - Ria Amelia


Bang sms siapa ini bang
bang pesannya pakai sayang sayang
bang nampaknya dari pacar abang
bang hati ini mulai tak tenang

Bang tolong jawab tanya ku abang
bang nanti hape ini ku buang
bang ayo dong jujur saja abang
bang kalau masih sayang

kalau bersilat lidah memang abang rajanya..
sudah nyata abang salah masih saja berkilah..

orang salah kirimlah
orang iseng isenglah

orang salah kirimlah
orang iseng isenglah
mulai dari sekarang

hape aku yang pegang


Nota kaki: aku bukan peminat dangdut,tapi bila dgr lagu ni jd ketagih lak..isk,lagu ni ada je dalam kepala aku..dh xleh keluar,tolong!

4 comments:

♥S@R@♥ said...

adei..yg atas2 je paham..hehe

luluchen said...

dgr la lagu tu...baru faham

eiman@nurizan said...

iseng2 tu hape? keh keh keh

luluchen said...

iseng2?lom sempat nk g tanya kat org2 jawa kat cni la...nnt akan diterjemahkan dlm bahasa,diharap bsabar yea..mst korg suka lagu ni kan...