Jan 23, 2009

Kurang Vitamin C

Aku selalu diserang selsema yang seterusnya akan membuatkan aku demam...tapi aku bukan budak hingusan (leleh2 lagi,yarkk!)ok.

Mak cakap aku kurang Vitamin C dan antibodi lemah. Maka bersempena tahun baru cina ni,berkotak kotak limau mandarin selamat tiba kat ofis aku (yang tak selamat tu sah kena bedal dgn pembedal perut bengkak).


Cute kan?

Aku juga bakal jadi pembedal perut bengkak minggu ini.."sebijik untuk ko,sekotak untuk aku". Aku tak cukup vitamin c ok,maka aku layak bedal satu kotak..(kan bagus dalam kotak tu ada angpau skali..)

Nota kaki: Perut bengkak = Perut boroi,buncit (istilah ni takda kat memana)

3 comments:

izman said...

jangan la bedal byk sgt limau tu nanti nak hilang flu, dapat sakit perot pulak.

salam kenal2.

luluchen said...

wah!pandai,mmg dah sakit perut dah..

fiqza_dnz said...

sian rasa hati,sbb thun ni x merasa lngsung limau ni...
xdew sapa pun ajak join melantak limau ni bsama2...hanya mereka'perut bengkak'pulun sorang2

sesungguhnya aku tdk batak dn heran,sbb aku boleh bli sndiri bkotak2 di mana2 pasaraya yg mjadi pilihan...rakyat malaysia...

boikot pasaraya TESCO...

hahaha