Apr 16, 2009

Esok aku perlu bertarung lagi...

Hari ini saja sudah 6 perlawanan aku bertarung...4 kemenangan dan 2 kekalahan..(pasrah dengan kekuatan pihak lawan)

Aku ada 3 perlawanan esok...walaupun baru didalam gelanggang, aku akan cuba menanamkan kembali semangat juang yang semakin pudar ditelan mesyuarat-mesyuarat syarikat yang tidak berkesudahan..(bosan ok!asyik-asyik mesyuarat,sampai kerja jadi tertangguh)

Maka aku akan menyiapkan bekalan secukupnya agar kemenangan dapat digapai dengan kadar segera!hidup luluchen!!!





ok..ok..melampau ayat bunga-bunga kan,padahal diwaktu senggang aku meluangkan masa untuk 'kerja' lebih masa ini. Sesekali nak jugak meredakan gelora di kepala dan otak serta sistem dalaman yang kadang-kadang memberontak tak tentu hala.




Nota kaki: Aku sedang memberontak ni ok...sila jangan ganggu terutamanya En.Bos ; )

My Brute Sila klik disini ok!

2 comments:

izman said...

hantu game rupanya... bagus utk hilang stress.

luluchen said...

belum jadi hantu lagi la...tapi kalau jadi,saya akan pastikan hantu saya lebih cun dari maya karin..hihihi