Apr 21, 2009

Lemak tepu yang melampau!

Semenjak akhir-akhir ini lemak tepu yang berada disekitar badan aku sudah menunjukkan kedegilan mereka...malah mereka semakin berani membiak merata-rata.huh!ingat aku ni stor simpanan ke?(aku dah lama tak bersukan apatah lagi bersenam...)

Maka usaha pengusiran lemak tepu ini terpaksa jua dilakukan dengan kadar segera...(salahkan lemak tepu,pemalas sebenarnya kan?makan..tido..makan..tido,mana tak gemok)

Sabtu, 18 april 09
Bukit Seri Cahaya Alam (bukit cherakah)


Kayuh basikal dengan susah payah,dan berhenti setiap 5minit adalah permulaan sahaja ok!



Dan berhenti untuk melihat2 pemandangan setiap 5minit juga adalah wajib,buat apa pemandangan cantik-cantik kalau kita tak hargai...(tak cukup oksigen nak kayuh basikal sebenarnya..)



Menikmati pemandangan di tasik atas bukit...(masa ni dah pancit dan terpaksa berhenti selama berminit-minit..basikal yang pancit kan?bukan orang yang kayuh kan...tolonglah percaya,plez...plez...wink!wink!)



Sesi bergambar dengan poyo ini wajib



Basikal adik aku ni berhati pink, setiap kali bertembung dengan awek-awek,dia akan buat hal..(padan muka,nak mengatal lagi..hihi)



yang sebenarnya aku tergolek masa kelam kabut nak pose untuk gambar ni..tapi sempat cover(nasib lemak tepu tolong cover,takda la sakit sangat kan...sayang lemak tepu!..eh!mana boleh!lepas ni kena berbasikal lagi...lemak tepu membiak nanti..isk)

5 comments:

Anonymous said...

suRaya says, syiok nye beb
nak pegi jugak la...

Anonymous said...

tepu kat mana tu?x nmpk pun...NASRUL

luluchen said...

suraya: mmg syiok..tang nak membakar tu yang tak syiok beb!dh lama x bgerak..huhu

nasrul: mana boleh tunjuk..aurat la!isk

eiman@nurizan said...

.malah mereka semakin berani membiak merata-rata.huh!

suka ayat nih memang kena dengan orang yang biak...!! hahaha

luluchen said...

BIAK,hihi