Jul 17, 2009

ok..aku mengaku sekarang

Yang sebenarnya aku tak la suka sangat dengan kulit blog ni...maka, aku kena letak satu 'daya penarik' untuk diri sendiri, supaya aku suka tengok blog sendiri (ok mengaku...suka tengok blog sendiri..)wei diam ah!

Dan aku suka budak kecil yang tersepit dibawah blog ini...(ala..tu pun ko cilok memana ntah)diam la wei!

Itu je...kesian la pulak kalau tengok lama-lama, (yang sebenarnya ko seronok kan...comel kan)dem u..gi kantin cepat!selagi perut ko tak kena isi, selagi tu ko nak pecah rahsia..tsk..

9 comments:

ibusinga said...

ha ah lah...
asyik tukar kulit je...
sian kat budak yg tersepit tu..

luluchen said...

hihi..so yang ni cantik ke tak?

♥S@R@♥ said...

xleh tgk pun gmbr tu :( asyik kuar tanda 'X' je.. :(

luluchen said...

lor...kt sini ok je,kasi cuci sikit pc tu,haha..kan pakar ada

Chili said...

sorry, i have fixed so you maybee can translate our blog:)

ibusinga said...

cantek...
sejuuuuk mata memandang...
:)

suray4 said...

I assume ang la yg tersepit tu....
tu akan membuat skin ni lebey diingati!

luluchen said...

tersepit dan terhimpit...best kan kalo dpt mkn nasi impit kuah kacang byk2..nyum2

suray4 said...

penah tak jumpe nasi impit
kuah kacang boncis??
hukhuk...