Apr 15, 2010

Mod senyap

Hai!nama kita Myra Fariha,tapi makcik dengan pakcik kita panggil kita mushroom...sebab kita comel macam mushroom. Kita dah sekolah darjah dua, mak lang kita suruh cakap, dia takda masa nak update beloge. Kita tak faham langsung apa mak lang kita cakap. Lepas tu dia suruh kita letak gamba kita, lepas tu dia suruh semua orang klik iklan dia...apentah maklang ni, tapi yang penting gamba kita ada kat sini. Tapi lepas ni kita rasa macam nak ambik alih je belog mak lang ni, kita boleh letak gamba yang kita selalu lukis & kaler.DAH BYE..kita nak pegi 'pau' ibu kita aiskrim banyak-banyak.


Hiiiiaaaaarrrrghh!!nama kitaorang Hariz Irfan dan Hariz Iqbal, kitorang sebenarnya spedeman..otoman..benten, suma tu kitorang la..mak lang suruh kitorang cakap macam kakak iha cakap,kitorang malas nak cakap..Dah tu je,kitorang nak pegi main!


Hai!hik..hik..hik..nama kita Irdina Zahra atau Si Kuntum, kita suka hisap ibu jari kita...kita takda gigi, mama kita kasi kasi biskut je...kita nak makan lamb rib sebenarnya. kita suka lagu dangdut, kalau kita dengar je mesti kita nak goyang-goyang. Alamak!kita dah lupa la apa mak lang kita suruh cakap..nanti kalau mak lang kita tanya cakap kita dah bagitau tau!ok..kita nak pegi panjat tangga...


9 comments:

e-liex said...

cute! :)

nas said...

muka irfan besar ni nmpk campuran melayu dia..hehe..
geram tgk dina..

DrSinga said...

ibu jari kaki ke ..ibu jari tangan???
:)

Anonymous said...

e-liex: thanx!

abg: dah campoq2 dah pon..yg penting muka mak ayah dia,plus mak lang dia..hihi

k.izat: dua2 pon boley

-lulu-

suray4 said...

ang ble nak ada anak?

suray4 said...

owh...lupe la beb!

" jgn tanye bila, tanye adakah aku bersedia "

:p

Anonymous said...

pandai pon!sedia..mula!

-lulu-

upik said...

si kuntum sangat comel....

Anonymous said...

dia mmg comel mcm nak gigit kan..hihi

-lulu-