Jun 21, 2010

Ala emak...

Kawenkan aku...hehe

Sepanjang bulan sibuk dengan kenduri rakan-rakan sebaya.

Bila rakan-rakan sebaya dah mula hantar kad jemputan, dah kira macam lampu merah (alarm) menyala lah!ibarat loceng kecemasan semasa latihan kebakaran di syarikat..oh tidak!

Kita merancang...Allah yang menentukan (ayat pasrah)

Maka, entri kali ini ditujukan khas buat rakan-rakan sebaya yang sudah memulakan proses kehidupan berdua dan bakal bertiga,berempat,berlima,berenam..berderet-deret pun ok je.

Tahniah, semoga berkekalan dan diberkati Allah selalu...

Nadira & Suami (Shah Alam, Selangor)


Siti Zuraizah & Suami (Shah Alam, Selangor)


Siti Suhaila & Suami (Sg. Besar, Selangor)

Noor Sheela & Tunang (Klang, Selangor)


Yang tak dapat nak letak gambar & ada yang tak dapat nak pergi;

Hashril & K.Zulia (Klang, Selangor)
Mohd Ridzuan & Isteri (Klang. Selangor)
Zarina Zainal Abidin & Tunang (Klang, Selangor)
Mohd Hisyam & Isteri (Tangkak, Johor) - Rakan sebaya
Mohd Rizal & Isteri (Klang, Selangor)
Mohd Kamarul & Isteri (Klang, Selangor)
Kak naqma & Suami (Klang, Selangor)









3 comments:

Watierman, rmanbkr said...

Insyaallah..ada jodoh..tak ke mana Dik!!! Allah penentu segalanya....Amin!

luluchen said...

amin100000000x..hihi

izman said...

yup, jodoh tu ketentuan Allah. tapi kena jugak cari2 ye. jodoh tak jatuh dari langit