Mar 23, 2011

Laju!

Ya..aku sangat suka memandu dengan kadar kelajuan maksima bagi memenuhi tuntutan jiwa kelajuan...chaih!padahal kalau pandu laju-laju abes gegor steering SLK gold pinjam tuh!

Tapi seronok tahap kak limah lempang tok batin dari indon (tu kelakar bukan seronok..ah!!tak pedulik) bila dapat pandu laju,laju,laju...(macam dah seronok sebut perkataan laju...laju-laju. Macam buai laju-laju, lari laju-laju,laju je budak tu lari bila ternampak mak aku lepas dia patahkan tangkai bunga kertas beliau!haish...)

Seronok juga memandu laju ke pandu laju McD semata-mata nak beli eskrem chocotop dua (terpaksa cover beli dua padahal nak makan sorang je,sebab bila beli satu je nampak macam malu sikit, pulak tu sebut cocotop...lagi malu!dah la aku pemalu...)rhymes kan..

Dah..dah laju sampai tahap mana tadi?dah habis dah kot..sebab aku cerita dalam otak cakap dalam hati lagi lah laju...

OK, sedia?tarik nafas panjang-panjang....

Motif nak cakap suka pandu laju-laju je...lepas tu nak cakap bila pandu Go-karts laju-laju pastu bila ambik lap (ke corner?lap kan?) dengan badan senget dan mulut muncung-muncung siap buat efek bunyi sendiri...macam asap ngan pasir batu bagai tu semua berterbangan ke wajah-wajah penonton ditepi trek dan mereka terbatuk-batuk...Lepas tu uncle lolipop suruh berenti cakap 'Stop!Stop! tengah-tengah jalan...Aku macam panik campur terkejut terus tertekan minyak padahal sepatutnya tekan brek guna kaki sebelah kiri! terus nak langgar uncle tu tapi berjaya mengelak..dan aku berjaya mendapat satu pusingan FREE!

Dah bye!



Nota kaki pandu laju: SLK gold = Small Little Kancil gold

No comments: