Oct 1, 2013

Siri bercakap dengan mak - iii

Pagi sabtu...

Mak, Kakak, Aku;

Aku: Malasnye nak gi survey kedai jahit...bukan senang nak cari tailor pandai jahit veil ni...malas!malas!

Kakak: Malas tak payah pakai..lagi senang.

Aku: Mana boleh..semua pengantin pakai veil, na kan nak jadi pengantin..*sape suruh ikut semua pengantin.

Aku: Nak gi kawen kat siam lah..senang, tak payah mekap-mekap, tak payah veil-veil bagai.

*Tiba-tiba keluar gosip rita rudaini, kakak & mak bab gosip, pakar kot..

Mak: Kalau kawen kat siam tu selalunya orang yang tak dapat restu mak ayah..sebab tu la lari-lari kawen kat sana.

Aku: eh, ni dengan restu mak ayah la..na bawa mak ayah sekali gi sana..ha!amacam?

Mak: ah..kalau nak bawak mak ayah tak nak lah siam..mak nak kat aussie!

Kakak: Bek ko gi tempah veil sekarang...

Aku: Gulp!*Terus capai towel dan menuju ke bilik mandi..Mak nak kua jap lagi eh..nak gi cari tailor..




6 comments:

Anonymous said...

Tahniah.

Anonymous said...

tahniahhhhh! nak kawin dah ko yer chena..moga bahagia la..org png tu ker??

luluchen said...

trima kaseh..orang lain!!hehehe

Wak Gelas said...

bestnyer nk kawen tuu..ehhee

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

JUNAIDI said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA