Nov 14, 2008

CENDOL durian

aku sedang lapar cendol durian..sudah seminggu tak dapat2 jgk lagi.nape pakcik tu tutup kedai awal sgt?durian dh habis kah?tiap kali aku lalu mesti kelibat pakcik tu pun dh tak kelihatan lg.

cendol durian...cendol durian...cendol durian(ssssssllllurrp!!)meleleh air liur walaupun dgn hanya membaca perkataan cendol durian(ssssllllluuuuuurp!!)

aku rasa pakcik tu dah mandrem dulu la cendol2 beliau..sebab aku dah ketagih dan tak lama lagi gemuk la aku,dah la malas nk joging dah ni.

semoga kejap lagi aku lalu pakcik tu masih meniaga cendol durian.

2 comments:

eiman@nurizan said...

gambar takde ker? cemana nak imagine kalu gambar takde?

luluchen said...

gamba dah xsempat nak ambik kerana tahap kesabaran utk mkn cendol sudah tidak dapat dibendung lg..kalau ambik gamba cawan plastik je pun xguna jugak kan..hehe