Nov 17, 2008

Tahniah utk mr.eiman

15 november 2008, 2.30ptg. Tiba2 dapat mms gamba baby subject dia our 1st baby...hah!aku dh dapat baby!!bestnya...(belek2,zoom2 gamba baby)sekali tengok sender from mr.eiman da...




setinggi-tinggi tahniah untuk bayi perempuan yang sangat comel itu..nama baby ni Nurul Ain Khalisa (cahaya mata murni) Binti Muhamad Nurizan..mr.eiman btulkan makna nama tu kalau salah yea.muka baby macam muka ibu dia,tu masa pandangan pertama la,lepas ni rasanya muka baby akan berubah..so kita tengok la gamba2 dia membesar kat blog ayah dia (http://nurizan.blogspot.com/) nanti ok.





Semoga menjadi ibu ayah yang terbaik ya...dan semoga Nurul Ain Khalisa jadi yang terbaik untuk ibu ayahnya jugak.


2 comments:

eiman@nurizan said...

Nurulain Khalisah = Cahaya mata yang tulen/bersih

luluchen said...

ooo sama la juga tu,suci,murni(nama mak kt la..)hehe