Nov 6, 2008

dimulakan dgn Bismillah

Assalamualaikum,

kehadapan readers!adakah org nak baca blog ni?(pejam mata n bayangkan...mmg ramai!ya,kt mst yakin & positif dlm kehidupan)

ni kira 2nd blog aku la..satu si hitam dan satu ni si putih..(ops!bukan aku hidup dua alam ok..tapi si hitam tu kira ala2 diary aku la tu)si hitam tu aku xda keberanian lagi nk bagi org baca,nanti2 la satu masa bila semuanya dh bjalan lancar baru aku nak open si hitam.(poyo macam la ada org nak baca sgt,hehe)

so,1st entri ni nak tulis pe ek?biodata nak?

ingat lagi time skola rendah n pra menengah dulu..setiap sorg mesti nk kena ada buku log yg besar tu..pastu paksa semua org tulis biodata n kata2 kt buku tu.so,kawan2,cikgu2,makcik kantin,pakcik tukang kebun(dia ni tulis nama n sign je kt buku aku tu..isk bazir page je),pakcik guard(aku suka pakcik ni sbb dia bg kata2 semangat kt aku,bukan kt buku tu..tp aku kn dgr dia cramah 1jam,adei)agak penuh jugak la buku tu,ada yg tampal2 gamba dorg n artis2 kegemaran(yg kebanyakannya gunting dari surat kaba),buku tu siap dgn syarat n peraturan sebelum tulis kt dlm tu,tapi biasanya dorg xfaham kot.sbb aku dah tulis jgn tampal gamba pelakon hindustan!

tapi aku sayang buku tu..ada dua,hehe satu skola rendah..satu menengah.so nnt aku nak kawen aku cari address dorg kat dalam tu je la nak anta kad jemputan,berguna jgk tau!so,adik2 yg kat sekolah tu,pegi la cari buku n wat mcm tu..sok2 senang....ada jugak kenangan nak simpan.

eh!baru ingat aku ada tiga blog la..uish!canggih jgk aku nih,kt friendster ada blog jgk..tp aku ingat nk copy je blog tu pindah kat blog ni..poyo je ada 3blog,tapi tulisnya xdala rajin sgt.so,lepas ni aku akan mula utk copy dan paste entri2 dari blog friendster ke si putih.

ok,sampai disini dulu!da...

No comments: