Nov 6, 2008

Langkah - Langkah Bendul

A : cuba ko tgk tu (sambil tunjuk kearah langit yang membiru+tompok2 putih…cantik ciptaan tuhan)

Aku : tgk atas sambil senyum(syukur masih bernafas dan dapat menghirup udara lg…kebetulan angin sepoi2 lalu dan menempias muka ku,rasa macam kat dalam video clip shah rukh khan,ops!dato’ shah rukh khan ok)

Aku : ada apa?xnampak pe2 pon..(tgk atas lagi sambil mulut ternganga2 dan otak cuba menganalisa situasi)

A : tu…(tunjuk kat langit lagi)

Aku : mengecilkan mata cuba fokus dengan tepat arah jari telunjuk dia

Aku : xda apala..mana ada apa2,ko nak tunjuk pe sebnanya?

A : saja je nak tunjuk2 (muka yang sangat tidak bersalah)

Aku : hahahaha….gelak2 sambil cuba mengcover kenaifan diri(aku mengaku kadang2 aku adalah seorang yang lurus bendul,syukur diri ini dikurniakan kesabaran apabila berhadapan dgn situasi mcm ni)

No comments: