Nov 12, 2008

liku - liku hari - hari ku

semalam tak sibuk
kelmarin tak busy
hari sebelum kelmarin takda buat apa2 melainkan ber'surfing' internet
hari sebelum hari kelmarin tak sibuk jugak
hari sebelum hari sebelum hari kelmarin tak busy jugak lagi

hari ini?tersangat - sangat sibuk....



ni la akibat dari melalui hari- hari yang tak sibuk,tak busy dan takda wat apa2 melainkan ber'surfing' internet(padan muka aku...haha,kantoi sebab buat selalu sangat buat muka bosan sampaikan bos perasan)betul...ekspesi muka aku kalau bosan mmg hodoh dan sangat tidak meyakinkan sesiapa kalau aku cakap(cover) "saya busy,tolong jangan ganggu!".so kali ni dengan muka yang bersungguh2,dahi berkerut,bibir muncung,mata fokus pada monitor,

Saya busy,tolong jangan ganggu!

2 comments:

nurizan said...

bznyer sampai bleh edit2 blog lagik. wakaka

luluchen said...

tu salah satu kerja jgk tu,hehe..tuntut ilmu la