Nov 12, 2008

Tribute : To Mr. Eiman (sharing ur Life)

Satu lagi penghargaan kepada Mr. Eiman : ) kerana berjaya menunjuk ajar saya yang bukan celik blog ini...


Dengan itu,wujud lah jam,yahoo mssger id,lalu lintas blog,shoutbox,blogroll di page blog Hidup Tanpa Pemadam ini..sila lah mencuba apa yang ada diblog ini(link).
berjuta2 lemon terima kasih yang tak terhingga kepada Mr. Eiman kerana memberikan saya code2 yang berbagai2 itu untuk di copy paste diblog ini.


Dengan ini saya melantik Mr. Eiman sebagai cikgu saya (hahaha,otomatik tau!dan percuma) dan saya juga akan menempekkan gambar Mr. Eiman sebagai salah satu cara saya membalas jasa Mr. Eiman yang banyak membantu.


Maka nya,terima lah!Mr. Eiman....




oleh kerana saya juga tidak mendapat keizinan dari Mr. Eiman,maka suda kasi itam pink itu mata la(xnak nampak mcm penjenayah wanted so,kena letak pink2 sikit,cute kan?)
sekian dulu,sila beri tunjuk ajar kepada saya lagi.ops!lupa..saya juga adalah seorang murid yang kalis buli,tapi jgn buli teruk2 maka saya akan bertukar menjadi balachi(report kat mak..)

No comments: