Dec 12, 2008

Indah Sungguh Panorama


Jika mahu nikmati panorama ini, sila lah menuju ke Bandar Diraja Klang, Selangor. Anda boleh menikmatinya tidak kira siang mahupun malam.

4 comments:

eiman@nurizan said...

lama dah tak lalu kat bandar klang tuh.. agaknya dah jadik cemana eh?

luluchen said...

xpayah la nak agak2 dia jd mcmana...dia jadi mcm kt gamba tu la.toksah lalu la...nnt dok btapa xbgerak2 kt ctu je

eiman@nurizan said...

ala kalau nak survey tu gi la naik motor, bleh merempit sekali dalam jem tuh

luluchen said...

owh ada simpan cita2 nk jd mat rempit rupanya...moto pun xblh gerak la kalau lalu situ..jam jugak,lg2 rempit yg baru nk try2 mcm mr.eiman nih