Dec 19, 2008

Salam Perkenalan

Assalamualaikum (pemilik tetikus adalah seorg muslim)

Disini saya ingin memperkenalkan diri,

Nama: HP si tetikus yang gila dan gatal
Jantina: Jantan (sebab saya suka menggatal)
Umur: 4tahun
Asal: China
Hobi: Merewang sana sini(klik ikut suka saya) dan tidak mahu mengikut perintah sesiapa
Status: Sedang mencari (kalau boleh yg seksi2 je)

Disini saya sertakan gambar saya yang asal sebelum tempat saya diambil alih oleh tetikus seksi,tapi saya benarkan kerana saya boleh duduk sebelah sambil ayat power si tetikus seksi itu...



Sekian dulu, saya nak sambung ayat2 power (silalah buat kerja kamu wahai bosku yang cantik,ayu,sopan santun,lemah lembut...)

Nota kaki: gatal kan tetikus aku?pandai amik hati walaupun dia suka wat hal.tu yang aku sayang nk buang tu.

3 comments:

eiman@nurizan said...

patut la tadi nak guna pc kat komputer helmi takde mousenyer, dah kena rompak rupanya... huhuh

Eita said...

nk berkenalan gan tetikus tu :)

luluchen said...

mr eiman: pinjam je la..saja nk tunjuk kt tetikus gila ni cmne nk wat keje..jgn merewang je (cam tuan dia)

kak eita: sila la,nak amik pun blh,tp makesure bg yg baru dan seksi