Dec 4, 2008

TAG(Taknak Aku Gegikus=Tetikusni)

Soalan 1: Nyatakan destinasi terakhir anda pergi untuk merilekskan kepala otak dlm bulan November 08...jawapan wajib ada gambar posing maut...



Bagan Lalang dan permainan galah panjang agak tidak merilekkan otak kerana aku sentiasa mati. Sila lihat bukti diatas,aku berada diluar kotak permainan,sambil mengarah2 orang lain(sebab aku nak menangkan team aku jgk) tapi aku rasa aku sangat seksi ketika berada diluar kotak itu (posing maut makna dia macam tu ke?)


Soalan 2: Apakah pengalaman manis yang pernah terjadi dalam hidup anda....wajib post gambar..



Pengalaman setelah terminum air gula yang manisnya sampai menyengit kepala brain aku gara2 mak aku simpan air gula dalam teko dan dalam peti ais (nampak macam kopi ais yang lazat)...padah diterima kerana tidak rajin untuk membancuh air sendiri..


Soalan 3: Apakah makanan kegemaran anda....gambar jugak...(saje mendera)



Ya,jangan membazir ok kawan2 sekelian...


Soalan 4: Makanan yang anda paling tidak gemar.... nak juga gambar...



Nak sangat gambar kan?nah ambil lah...(haram bagi seorang muslim dan tidak elok untuk kesihatan bagi yang bukan muslim)

No comments: