Apr 30, 2009

Aku mahu kau bosan bersama-sama...


Tengok gambar pun dah bosan kan?hahahahaha(gelak ala pendekar jahat)

Rasa kan!sila lah tongkat dagu, dahi, mulut beramai-ramai...kerana sesi ini akan membuatkan kamu merindui batal busuk dan tilam empuk di rumah. Dan segala leteran mak supaya sapu rumah dan mop lantai itu lebih enak didengar (kaki basah ok!)


Masih cuba mengekalkan keayuan dan keseriusan wajah disamping sibuk menyalin/mentafsir butir-butir percakapan mereka selama 3jam....tett!!!ok tipu...main game kat talipon bimbit sikit-sikit je..(bosan ok...)

Selepas separuh masa pertama, cuba pandang ke kiri...aik!ada minah senyum dan lambai kat aku..(wah!ada peminat rahsia ke??)eh...sudah mula delusi ni,bangun!bangun!(sambil tampar pipi berkali-kali...ok..ok..drama kan?) Cik kupu-kupu rupanya...selamat bosan bersama-sama!

Nota kaki basah: Aku rasa dah terlalu banyak input masuk dalam kepala untuk satu hari..macam nak kena tukar RAM baru je (maklum la RAM kecik je...ala2 RAMlah ram - kau kunci cintaku)

5 comments:

♥S@R@♥ said...

nak tambah perasa ni..haha

cik kupu-kupu hampir layu disitu..huhu

luluchen said...

g la wat entri mari layu bersama-sama,hehe

eiman@nurizan said...

siap amik gambar masa meeting/training.. apekah itu?

luluchen said...

meeting & training...lain kali join la,best leh makan2.

Anonymous said...

eleh.. kita meeting takde makan2 pun.. dah la ari2 meeting.. kalau tiap kali meeting ada makan ok gak.. muehehe

-eiman-