Apr 10, 2009

Langgar perut orang

Aku ada satu soalan...

Masa korang jalan sambil ngintai-ngintai jualan di pasar malam (dah tentu la ngintai kiri atau kanan je kan..).Tiba-tiba..tepat waktu korang nak pandang arah depan ada perut!dan tiba-tiba je korang rasa macam dunia ni berputar (pening woo..)

Macamana korang nak 'cover'?..(malu ok langgar orang pastu melantun ke belakang..nampak sangat perut dia macam getah kan)

2 comments:

eiman@nurizan said...

ada soalan, sapa nak kena jawap soalan tuh?? muehehe

Anonymous said...

ni watpe bg soalan balik..jawab dulu la,hihi

-lulu-