Jun 18, 2009

Memukat dengan baju kurung pinjam yang vovvy vevas..

Bertolak ke mersing 12hb lalu dengan menaiki bas, setelah beberapa tahun tidak 'naik bas', cuak...kecut perut semuanya ada..

Semua itu aku tempuh jua untuk cik kupu2.

Kampung dia ada laut ok!yang tersangat - sangat lah menyeronokkan...tapi apakan daya, cuti sekejap je..tak boleh nak cari gonggong, cari siput sedut, menyondong udang(betul ke ni cik kupu2?), kena cium dengan lembu, langgar vaik lembu(haish...),makan & minum air kelapa muda..banyak lagi ni kalau nak listkan.

Tapi aku sempat pergi memukat!pakai baju kurung ok!Vovvy vevas lagi!(pinjam je),hebat tak berapa nak hebat la kan..(aku konon-kononnya nelayan la masa tu..)

Ada bukti tau...


nampak?nampak tak?..pakai baju kurung kan?tapi tak nampak la Vovvy vevasnya...sebab korang dapat tengok belakang je kan..hehe


Mana laut?saja nak bagi tengok gambar persisiran pantai dulu...


Teeettt!!ok tipu...orang sibuk memukat, aku sibuk camwhore tepi laut..(sebab tu banyak gambar kepala je kan..abis tu dah camwhore sorang2)


Tapi aku sibuk juga tolong orang memukat,tolong kutip hasil tangkapan yang banyak tau!cuma aku lakukan dengan penuh sopan santun la..(ingat, pakai baju kurung pinjam yang Vovvy vevas ok!)

13 comments:

eiman@nurizan said...

bestnya main air laut. nak gakkk.. huhu

luluchen said...

rugi2...tggu tahun dpn,blh g lg...tp makesure khalisah sihat walafiat termasuk la ayah n ibu dia

eiman@nurizan said...

tahun depan bulan brape? jgn musim tengkujuh dah ler.. kang dilambung dek ombak plak..

eiman@nurizan said...

takde jalan2 gi penang ker? ehem2..

put3 said...

famous la bju 2..bju sapa la 2 ekk...huhu..

luluchen said...

mr.eiman: Musim tengkujuh la best,boleh surf kat ombak tu..

amboi2 mr.eiman..kalo g penang nk dtg ke?tapi kalau dh tanya tu kira wajib datang la.

put3: ayoo adik manis..mana ilang?

ibusinga said...

salam kenal...
ini lah cik lulu ya..........
:)

eiman@nurizan said...

yela kalau ajak bleh di rancangkan ler.. kalau tak ajak kang malu plak nak tanya.. haha

ulfah shakira binti jaafar said...
This comment has been removed by the author.
nuha said...

lately agak mcm suram skit life. tu lah, Allah tu maha kaya, die ambik satu meindahan, die dtg kan satu utk tenteramkan. tq lulu for the thoughts

luluchen said...

ibu singa: iya,inilah cik lulu itu,salam kenal jgk ; )

mr. eiman: faham2..ni nak ajak awal2 la nih.so,jgn la malu2 nak tanya ea.

nuha: sabar byk2 eh nuha,ktorg kan ada,hihi

♥S@R@♥ said...

ni yang rasa nak balik kg je...
still rasa xpuas cuti..sob..sob
rinduuuuu

Anonymous said...

jom kt balik ramai2 naik 'flight',jgn tlepas sampai mersing udah ler..

-lulu-