Jun 30, 2009

Memusing

Pagi tadi aku pergi sini...

Layanan misi amatlah menghampakan (bukan semua,sorang je yang berlagak tak bertempat)...tak harap dilayan macam puteri raja pun, cuma bersopan bila melayan pelanggan (ya..pelanggan,kerana kami bayar perkhidmatan itu..maka layan kami seperti pelanggan, bukan pesakit hospital kerajaan), Doktor?memang sangat bagus..tapi disebabkan syarikat aku tak cover kat hospital ni, maka doktor bagi surat untuk pergi ke hospital kerajaan...



Dan aku pilih hospital ini...

Dekat dan mudah...Dan layanan dari dikaunter pertanyaan sehinggalah kaunter perkhidmatan adalah sangat memuaskan...(dan belum sehelai RM pun dikeluarkan lagi), aku kena buat temujanji dahulu.

Dalam kepala ni dah macam-macam fikir. Sampai masa kat kedai pun, kat tangan tengah pegang surat khabar kosmo, aku pegi tanya lagi kat penjual tu "dik!surat khabar kosmo ada tak?" dan semua yang ada kat dalam kedai tu pandang aku semacam..aku pun pandang la dorg dua macam...(yang sebenarnya aku nak tanya surat khabar metro ada tak...)nak tutup malu punya pasal, terpaksa la aku beli jugak kosmo hari ini..

Doakan aku tak apa-apa ya!

6 comments:

nas said...

insyallah syg xde apa..

eiman@nurizan said...

hoh jalan2 tak ajak pun? cisss..

Amphenous said...

cik lulu....sakit aper plak yerk??

ibusinga said...

ya lah.....sakit apa tu...?
sakit rindu..tak de ubat kat situ tau....

luluchen said...

abg: amin...doakan tau!

mr.eiman: mana blh ajak,nanti kantoi ngan bos a.k.a kucing garang

amph: yer en.am, sakit hati..hehe

ibusinga: huhu,sakit rindu nak gi hospital mana?klinik ibu blh?

Amphenous said...

owh...naper tak cakap??boleh tolong ubatkan..skang niey tgh sibuk ubatan guna eletrolisis...orang kata berkesan untuk macam2 penyakit...skang mama amph tgh berubat...so far, amph tgk alhamdulilah...tangan kebas dah kurang, darah tinggi pon dah tak tinggi...kalo nak tau lanjut, nnt amph citer laie ok??