Jul 2, 2009

Mimpi aku



Dalam mimpi, aku kesini...





Dalam mimpi, aku menari...





Dalam mimpi, aku sendiri...





Dalam mimpi, aku mencari..





Dimanakah dia...





Mana bantal aku?!...weh!tolong la mimpi dengan bantal sekali...



Macamana nak mimpi indah ni..nak bantal!!jangan la ambik bantal aku...(bantal aku tak busuk ok...)


Lain kali nak ikat bantal kat badan sebelum tido...

10 comments:

eiman@nurizan said...

bakpe bantal.. tido berbantalkan lengan sudah.. haha

luluchen said...

lengan kalau besar gajah ok la jgk..empuk,hik2 (xnak ngaku lengan gemok)

eiman@nurizan said...

haha bleh la tido ngan gajah.. keh keh keh

En. Waldo said...

keje tido je...time tido dia tido, time keje pun dia tido...huh

luluchen said...

tido tu awet muda la...penting tau,kalau tak nanti prestasi kerja terganggu..kih3x

♥S@R@♥ said...

hehe..patut la sikit punya banyk bantal kat tilam.. (paham ke ayat ni dah sikit bnyk lak tu..haha)

luluchen said...

sikit2 lama2 jadi bukit..nanti kalau tak jumpa kt,gali la bukit tu eh

ibusinga said...

ahak..ahak..
kelakar lah cik lulu ni...
:)

eiman@nurizan said...

patut la prestasi kerja saya terganggu rupanya kurang tido.. mau tido la camni.. hoho

luluchen said...

ha..jom tido,keje kt hari ini adalah tido sepuas2nya..yahoo!(dalam mimpi je)