Jul 10, 2009

Kenapa ada burung dan bintang keliling kepala pagi ini?

Bangun pagi...Cuba untuk berdiri tegak...Terus capai tuala...Cuba untuk jalan lurus...
Kenapa aku rasa macam ni?


Ok,Aku tak apa-apa(ulang tiga kali)...Pandang cik kupu2...
Kenapa dia nampak macam ni?


Segera memandu ke tempat kerja...Ok,aku tak apa-apa(ulang enam kali)
Mungkinkah aku perlu begini lagi?

4 comments:

♥S@R@♥ said...

mata cik kupu2 pun berputar sama bila tgk gambar tu.. tapi cantik juga ye muka cik kupu2 di pagi hari..haha walpn berdouble mukanye..hehe

luluchen said...

mata putar alam ke?seram tu...

♥S@R@♥ said...

cuba tgk kt gmbr pompuan tu lama2..apa anda rasa?..

eiman@nurizan said...

dah tengok. tak rasa pape pun.. haha