Jul 15, 2009

Nah!ambil pisau ni dan tikam saya dari belakang




KAU kutuk AKU
AKU buat tak tahu
bila KAU tikam AKU
ALLAH maha tahu



7 comments:

nas79 said...

sape pulak sakitkan hati syg ni?

♥S@R@♥ said...

S.A.B.A.R je la cik lulu,,
Tuhan kan maha adil.. kat mana2 pun ada org yang mcm tu.. yang penting kita jgn wat camtu..
sama-sama kita beringat
'kalau hari ini kita buat org esok lusa org lain lak buat kita (sebab tuhan tu kan maha adil)'

senyum,senyum..peace ;)

eiman@nurizan said...

takde plak gambar pisau yang tikam tu.. bahan bukti neh.. hehe

♥S@R@♥ said...

pisau tu diberi nama pisau halimunan (betul ke eja?)..sebab tu xnampk..haha

Amphenous said...

betol2...sabau jerk laaa...mmg ader orang mcm tuh...

suray4 said...

r.a.b.a.s
bnyk kan r.a.b.a.s
beb, mana sifat cool(sejuk) dan sifat rilek ang?
tak yah amik pot
wat mcm takde menda jek!
kalo nak rasa sedey, cepat2 sing PINK song ok...'so what'

luluchen said...

hehe...sifat tu kena gangguan utk seketika,tp dah repair balik dah...meB sooooooo bosan kot.

So what?im not a rockstar..huhu

tq all