Jul 13, 2009

Selamat Datang Si Kecil

Si comel ni la yang ditunggu - tunggu dari pagi sabtu kelmarin...akhirnya pagi isnin baru lah dia keluar melihat dunia. Tak dapat nak salam mak lang dia sebab mak lang dah balik bangi dan iqbal ada di hospital kuala lipis la...


Nama: Hariz Iqbal Bin Iqram
Umur: 11jam



Nama: Hariz Irfan Jr Bin Iqram
Umur: 3tahun

Nama: Myra Fariha Binti Syamsul
Umur: 7tahun

Dah tiga orang budak kecil dan comel akan meriuh rendahkan rumah aku...akan datang tambah lagi sorang.

9 comments:

eiman@nurizan said...

nape baby yang berumur 11 jam tu saiznya lebih besar dari yang berumur 3 tahun ngan 7 tahun eh??

luluchen said...

yennadey!itu gamba suda kasi close-up la..kasi pose dekat sama itu muka.itu macam kalu,suda besar la

♥S@R@♥ said...

comelnye..tapi nape xletak Jr gak sama cam irfan..hehe

nas79 said...

comelnya..semua mcm anak cina..tlg kiss utk abg ek..

luluchen said...

Cik kupu2: irfan tu letak Jr sebab arwah abg dia pun nama sama dgn dia,so dia hariz irfan junior la jdnya..

Abg: Cucu cina la,hihi

suray4 said...

cina Klang ni nas...

comey2...mcm nak wat baby skang jugak! best nye ada new baby...
nak..nak..

nas79 said...

cpt2 buat new baby suraya..hehe
make sure muka mcm ala2 cina..

luluchen said...

Suraya: "mcm nak wat baby skang jugak!".Sila menggatal kat rumah sendiri eh

Abg: make sure muka mcm ala2 cina...kalau mak ayah dia muka xda ala2 cina mcmana nk kua muka ala2 cina tu..isk

nas said...

anak2 syg insyallah ada ala2 face cina..hehe