Aug 18, 2009

masa untuk korang jadi ceti...

Salam,

Perhatian kepada sahabat-sahabatku sekalian...sekiranya SAYA masih/ada terhutang/berhutang dengan anda, yang masih belum saya tunaikan...Silalah tuntut dengan segera, sila jangan malu atau segan untuk beritahu kepada saya. (telefon,mesej, apa-apa cara sekali pun sebelum 31 August 2009)

InsyaAllah dengan sedaya upaya saya akan tunaikan segera...Terlebih atau terkurang saya minta halalkan dunia akhirat ya!

Terima kasih.

6 comments:

eiman@nurizan said...

ana pun mintak maaf pada ente la macam ini.. salah silap harap dimaafkan la yer.. doa2kan kebahagian keluarga ana la ketika di sana yer?

eiman@nurizan said...

ana halalkan la kalau ada hutang2 yang ada samada secara tau atau tidak tau..harap halalkan juga la ana punya hutang juga..

~LaDy NuHa~ said...

lulu, hutang nuha happy meal. miahahhaha

Anonymous said...

mr.eiman: ana kasi ente makan free kat kantin lah..memandangkan ana kaya ini hari (training+makan2)

nuha: huh?happy meal?blom bagi lg eh?jom2..tp seblom tu kena pau duit kat en.nas dulu...kih2


-lulu-

suray4 said...

hutang darah beb!
ang ble nak derma darah ni??
beb,jalan bebaik...

luluchen said...

alamak!dermala dara ande...tak cukup zat la nak derma.