Sep 29, 2009

Bila dia mula rajin

Mulai semalam kulit blog aku akan bertukar-tukar mengikut tahap kerajinan abang sayang aku...

Tapi harap maaf kalau tiba-tiba kulit blog aku terkena penyakit kulit ya!sebab sayang aku tu nakal...

Habis segala kulit yang ada dia nak test kat sini...(jangan dia letak kulit dia sudah la...naya akak!tak berkulit la en.abang ku)

(Ya ampun!abg...terima kasih banyak-banyak ya!hihi, lepas salin kulit bagitau tau...tuan blog nak komen+kutuk+komplen+bagi semangat+paling penting,tak kena cas kan?)

6 comments:

eiman@nurizan said...

dah siap tukar kulit ker? tak cantik pun.. (komen ikhlas, hahah)

nas said...

hehe

luluchen said...

kih2...terima kasih diatas keikhlasan tu,so...abg?apa lagi?

suray4 said...

erm..smlm kulit
cun lagik!

ayooo

nas said...

suraya cik lulu susah nak tukar kulit..seni dia pelik2..hehe

luluchen said...

seni sudah tentu lah pelik..kalau tak pelik tu bukan seni...kan sani?(tiba2 jadi nama sani)