Sep 14, 2009

Salam untuk semua

Alhamdulillah saya dh selamat jejakkan kaki kat rumah...terima kasih utk doa semua. Saya demam dan kena kuarantin...(yahooo!cuti terus la sampai raya kan?isk..isk..)yang lain-lain sihat-sihat je, cuma hati ni ada sikit sakit (rindu tersangat2 kat incik abg...hehe)

Madinah & Mekah???Tersangat - sangatlah mendamaikan jiwa!rasa macam tak nak balik pun ada tapi tak boleh sebab orang2 tersayang ada kat malaysia...mungkin nak kena angkut dorg semua pg sana la...Untuk cerita madinah & mekah, bila ada masa nanti saya kemaskini la ok(panjang lebar la...sebab kena selit dengan cerita raya sekali)

Dan untuk itu, saya nak ambil kesempatan untuk ucap "Selamat menyambut Aidil Fitri Maaf zahir batin" semoga ramadhan masih datang untuk kita lagi...

11 comments:

♥S@R@♥ said...

Alhamdulillah..kesian kt en.tilam sebelah..sebuln la kene tinggl ng cik.tilam die..hehe

Anonymous said...

hihi,nak buat mcmana..kan jelmaan incik nas ada,tlg tido kan..jgn bersawang sudah ler,nnt kalo balik kg kim slm kat org2 kampung eh..trutamanya kat mak esah tersayang...

-lulu-

ibusinga said...

alhamdulillah...
selamat sambung posa di malaysia..
:)

ibusinga said...

alhamdulillah...
selamat sambung posa di malaysia..
:)

~ n i e d a * l i e s z m a ~ said...

Alhamdulillah,,selmat pulang ke Malaysia,,! :)

Anonymous said...

ibusinga: tengkiu..meh la dtg rumah

niedalieszma: tengkiu jugak..doakan pulang balik ke mekah,hihihi

-lulu-

eiman@nurizan said...

wahh bleh claim unta tak nih?

Anonymous said...

aisey...unta sudah kasi sama anak buah la,unta blh nyanyi lg

-lulu-

eiman@nurizan said...

ahahah.. tu unta dah biasa tengok dan main.. Raya kat mana tahun nih? takde balik2 kampung eh?

Anonymous said...

raya kat klang ler..pastu round2 satu KL pastu balik melantak rendang2 n sgala makanan kat uma sindri,kita manada kampung nak balik2..isk!bila la nk ada kampung nih,mr.eiman balik kampung kelantan ke meru?

-lulu-

eiman@nurizan said...

kelate lorr.. dah balik meru raya ketiga pun.. meh la datang umah meru.. haha