Nov 20, 2009

Apa projek kamu bila kaum adam pergi semejid?

Waktu rehat hari jumaat dipejabat memang lama...jadi nak tanya, apa yang korang buat dalam waktu rehat tersebut?
















Aku?







Berbungkus dalam jaket...

syokkan?musim hujan...mimpikan bantal yang banyak,oh indahnya...

10 comments:

Watierman said...

Wah nyenyaknya...camera tu dah schedulekan untuk auto snap ke...!!!

luluchen said...

hantu mana ntah yg gatal snap..hehe

eiman@nurizan said...

tu bos snap la tuh time keje pi tido plak.. ish ish ish..

ibusinga said...

Cheh!!!!!
ini kerja kamu ya!!!!!!
(ya lah...takkan nak pergi Jemaat lak kan..)

luluchen said...

mr.eiman: time rehat la...bos dengki sbb tak boleh tido bungkus2 dlm jaket

ibusinga: kerja la tu,rajin kan?

luluchen said...

mr.eiman: time rehat la...bos dengki sbb tak boleh tido bungkus2 dlm jaket

ibusinga: kerja la tu,rajin kan?

luluchen said...

mr.eiman: time rehat la...bos dengki sbb tak boleh tido bungkus2 dlm jaket

ibusinga: kerja la tu,rajin kan?

luluchen said...

haha..amik..sampai tiga!blog pun dah nak tido gaknya

Anonymous said...

garang sungguh sampai 3 kali

luluchen said...

anon: bukan garang la..blogger ni problem,dok klik2 xbuleh..rupanya dh sampai 3 kua...panjang explanation kan