Nov 19, 2009

Melampau betul si bosan ni...

Akibat tabiat kepam gambar yang telah diniatkan untuk diletakkan diblog, Maka aku post je la semuanya..(banyak lagi..tapi tak larat nk edit & muat turun)


Irdina Zahra Aiiman

Budak kecil ini semakin comel, dah pandai membebel & senyum-ketawa, rasa macam nak makan budok je...yang lagi sorang kat pahang,takda gambar.tapi sudah pandai guling-guling macam tenggiling...lalalalala...



ICC - Innovative Creative Circle

Jadi tukang jaga slaid persembahan pun dah sejuk-sejuk tangan basah aku...mana tak nya,duduk kat pulau kecik antara pentas dan orang ramai. (kalau terkentut macamana nak cover kan?)

18SG

Sesi mengerjakan absorber oleh mr.eiman dan kuncu-kuncunya, kereta siapa yang menjadi mangsa?(kalau bukan kereta aku jadi mangsa,takda la aku nak letak gambar ganas ni kan..). Oh ya!mr.eiman...bunyi cencorot masih lagi menghantui saya,dan saya tak dapat kenal pasti dimana, maka boleh kah saya menukar absorber kepada yang asal?Sila letakkan segala kesalahan kepada absorber cencorot...


Baling tournament

Sapura anjurkan acara baling membaling di sunway piramid (semua lane tau,sangat malang team aku dapat lane paling akhir dan paling rosak!dem...). Hadiah yang ditawarkan memang mantep-mantep...tapi pada hari itu, permainan aku memang tidak mantep...ya!ya!salahkan diri sendiri dan tidak salahkan lane yang bila baling je terus rosak (sangat sakit hati). Tapi hadiah perlawanan bukan lah yang aku idam-idamkan sangat. Hadiah cabutan bertuah - tivi plasma 41inci!,henpon norkia, jam tissot!,i pod dan lain-lain...(meleleh air mata wei!...idaman kan?)tapi semua tu orang lain yang dapat. aku?cuba lagi tahun depan...(tapi aku belum pernah dapat cabutan bertuah...seumur idup tau!)

4 comments:

Watierman said...

At least..life goes on....and you do enjoy it somewhat or rather...cutenya budak kecik tu...mesti anak sedara ni...

Lulu....mesti kelam kabut juga kehidupan Lulu sekarang kan...terus tabah yer Dik....salam buat Nas....

luluchen said...

iya betul tu k.watie...kena jg realese kan tension tu kan.kalo tak nanti mana nak dtg semangat optimistik tu..asik jd plastik je..hehe

takda la kelam kabut sangat nak dibandingkan dgn nas n family dia...

InsyaAllah lulu sampaikan...nas sekarang baru lepas operate usus dia.mcm mr.frankeinstein lak nnt..hihi

nurizan said...

oittt... mana ada tv 41 inci? kalau tv 42 inci tu aku punya!!!!!!! isk isk isk

luluchen said...

ahaha..41inci tu tivi kotak,main masa kecik2 dulu...(cover2)

sape srh balik awal,kan dah melepas tivi 42 inci...maknanya tak bertuah jgk la tu,kih2