Jan 25, 2010

Aku dah kembali!






Hai kawans-kawans!seminggu aku nyorok dalam selimut tebal...seminggu aku bukan sengaja buat muka monyok...seminggu aku kena telan tapi nak terkeluar balik segala pil-pil pahit...seminggu bos kena tahan rindu kat i...


Suspek denggi!lebam-lebam lengan kena suntik sedut-sedut darah...tapi takpa,sebab lepas ni aku boleh berlagak dengan kawans-kawans..."i kuat tau!i tak takut jarum..."(tapi masa kena suntik tu mata i berair sikit-sikit je..tu pun sebab habuk masuk)

Apa pun aku tak nak kena macam dulu lagi,kena sumbat dalam ambulan...duduk spital sambil minum air tambah seratus tu banyak-banyak...


Maka,aku sedaya upaya telan pil-pil pahit (walaupun banyak yang terbuang sebab telan tapi tak nak masuk..kena kat lidah,pahit kan??eeewwwww sangat!)


Syukur alhamdulillah, dah sihat!dah boleh berpoya-poya dengan kawans-kawans...pergi masjid,dapat la sedikit hasil tangkapan.






6 comments:

Anonymous said...

demam suspek denggi hape camni? hepi semacam je.. kalau tengok camni nyamuk pun takut nak dekat.. haha

-eiman-

luluchen said...

happy sbb dah bebas dari denggi la tu...kalo tak bkurung la,dok diam2

Anonymous said...

seronok tol jalan2..hoye2

-cik kupu2-

izat said...

denggi ek??
cheh!!! masjid india!!!
:P

Anonymous said...

hoye2...jln2 cari pasal,hehe.

Musim nyamuk denggi menggatal la k.izat...masjid jgk tu kan

-lulu-

kai said...

amboi kesakanan berjalan x hengat dunia eks~!!