Feb 19, 2010

Jam dua setengah pagi

Memandu tak tentu hala

Sehingga tol yang terakhir

Tol yang terakhir kerana yang ada cuma RM0.10

Itu pun setelah puas menyelongkar seisi kereta

Dan lesen memandu yang tinggal 7hari untuk tamat tempoh

Macamana nak lepaskan sebiji kereta dari pondok tol ni?

Kalau menangis merayu-rayu pun belum tentu lepas

RM40.10, harga tol yang perlu dijelaskan

Gila jauh aku memandu tak tentu hala pagi-pagi sapie' nih!

Yang ada sekarang cuma lesen memandu dan cd shania twain

RM0.10 sudah diberikan

Kepada akak tol dengan mata bersinar-sinar penuh harapan

Semoga akak tol dapat menyelami isi mata sepet ini

RM40.00?

Jual cd shania twain ni pun RM5 je

Tapi dah calar balar kena bagi diskaun

Tapi tiba-tiba akak tol kasi RM50!

"Adik..mulai hari ini,sesiapa lalu tol selepas jam 12mlm dan sebelum jam 7pg dapat RM50"

Hah!!

#################################################################

Mata..mata...

Tidurlah sayangku..

Esokkan semua anatomi kena pergi kerja

Berapa lama lagi kau nak berangan hah?

Cepat tido!

8 comments:

admin said...

sah! sah! esok lambat masuk opis..

Watierman, rmanbkr said...

Salam Dik Lulu....nape tak pandu terus sampai Penang Bridge...lepas tu ketuk pintu umah Akak.....nape sampai jadi cam tu!!!

♥S@R@♥ said...

mana ayat jiawang utk contest tu..da blog rahsia ek..hehe

luluchen said...

mr.eiman: mmg sah pon!hehe

k.watie: lepas penang bridge tu trus sampai pintu rumah akak ke?xpe pasni sure sampai pintu lak..

cik kupu2: lom wat lg la..mood ngak ada..hehe,akak wat la..lgpn akak dh confirm la dh dkt ;)

nas said...

asal lambat tido..?

luluchen said...

tggu awk la

upik said...

kalau la angan2 tu btul mnjadi kenyataan....hari-hari lalu highway pun riang gumbira rasa...

Anonymous said...

bahagia sgt kan upik!kih3

-lulu-