Nov 19, 2008

lagu ngetop pastinya yang gratis

Hah..kamu faham kah?mesti perkataan lagu,pastinya,yang je yang kamu faham kan. dalam bahasa ialah lagu 'top' yang pastinya percuma. sebabnya sekarang ni aku memang suka dibuai lagu2 dari seberang/indon. yang pastinya semua itu di muat turun secara percuma ok!walaupun aku suka dgr tapi aku tak suka nak keluarkan duit : )untuk mendengar lagu2 yang hanya akan didengar selama beberapa minggu sahaja..kecuali kaset misha omar(aku pun tak(mahu)tau kenapa aku telah membelinya) dan kaset atau cd oldies(ya,kadang2 aku juga mempunyai jiwa yang tua)

Nak tau kenapa?lagu2 mereka ini begitu unik dan bait2 lagu mereka yang sangat menarik, walaupun kita(rakyat malaysia) tidak begitu sukakan mereka (indon2/PATI ini),tapi kita suka lagu2 mereka.aku pun sama jugak,walaupun kadang2 aku ada jugak suka perangai 'rajin tolong orang' mereka ini.betul,mereka akan bantu kita kalau kita minta dgn elok.kalau mereka ini dari spesis yang baik2..maka apabila datang ke malaysia,mereka akan membawa sekali gen2 baik itu.(bukan baik sampai bawak balik lombok ok...)malangnya lebih banyak yang buruk dari yang baiknya.jadi tak boleh cakap apa..

Dan sekarang, aku sedang mendengar lagu2 indon!ya..baru aku perasan,playlist kat winamp aku ni semuanya lagu2 mereka..(asik...asik...) aku juga akan kelam kabut balik seawal 5.30ptg(habis waktu berkerja,yang selama ini jarang2 nak balik awal)supaya aku dapat menonton sinetron(drama) dari seberang..ya ampun!kok kenapa sampe begini jadinyak (pengaruh tv mmg tidak elok utk kanak2 apatah lagi yang dewasa)

3 comments:

En. Waldo said...

muat turun kat mane?

luluchen said...

lokasi muat turun adalah rahsia..

En. Waldo said...

kedekut...